parfym tips för både killar och tjejer, enjoy!


tänkte tipsa om lite parfymer som luktar jääätte gott, själv använder jag BARA christina Aguilers parfymer (som ni kan se nedan) jag tycker dom luktar jätte gott alltså, den nedersta är mild men ändå fräsch och den översta är liite starkare men ändå har den en jätte god lukt. det är ett tips för er tjejer, dom bästa dofterna jag vet faktiskt.












För er killar: Eternity & Kenzo luktar så j*kla gott, asså det är helt sjukt men man känner DIREKT när en kille har på sig någon av dessa parfymer, båda är väldigt fräscha och goa. man fastnar direkt för lukten så jag tycker ni borde testa dom, lr iaf någon av dom.





någon som redan har dessa parfymer? =)

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi de väl inte den som luktar kurd? :) big kiss

2009-06-24 @ 21:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0