OMG!!!

kom precis hem från bio,n asså den var SKIT läskig, lr jag tyckte iaf det. speciellt när ´´sakerna`` kom emot en liksom :O
tror jag skrek mest och högljuddast, lr njah så mkt skrek jag väl inte? (A) xD
juste, han som tog emot våra biljetter trodde inte på att Marcus och Viktor va 15 :P sen frågade han mej om jag verkligen var det hahahaha...
den får iaf  4/5 från mej, eftersom att den hade en handling och det brukar inte skräckfilmer ha, dom brukar bara vara läskiga liksom :P ett stort plus var att huvudpersonen (tom) var skit snygg :O  haha^^



asså är han inte snygg??? haha^^


imorrn kl:13.00 kommer Viktor, Jossan Marcus,elli och (robin?) hit =) vi ska se på fredagen den 13!!!
men men, ska göra mej iordning nu så vi hörs imorrn // A.H

Kommentarer
Postat av: jossan<33

såååå snygg!!!

2009-06-16 @ 23:18:04
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0