NY design, thanks Joel!

Ny design här på bloggen, ännu en gång :P
men den blev väl najs? villa att den skulle bli mer somrig och det blev den väl? lr vad tkr ni guys?
jag blev iaf JÄTTE nöjd ;D och tackar Joel för all tid han lagt ner, lr han gjorde designen på ca. 1,5 timme asså, äre inte helt jävla coolt? faan min förra design tog två veckor för henne att göra xD men vi e ju olika =)

har precis ´´brottats`` med sebbe, jah ni vet ju hur syskon är?! och tror han blev chockad över att jag e stark lr iaf blivit starkare, mohahahah xD men men, ska skippa franskan imorrn ( första lektionen) :$
så börjar nio, sen fyller älsklingen Jossan år då ;D ska grattab henne och kanske lite mer, beroende på :P

men vi hörs imorrn hörrni, då jag ska träffa emelie ska bli kul och trevligt =)

sov gott // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0