liiiite brun iaf ;D

det har vart kul idag, solat lite och liiite brun har man iaf blivit ;D
nu sitter jag och mamsen och kollar på bachelorette, skit kul =)
imorrn ska jag, Jossan, Lina, Elli, Leila, Robin och Marcus dra till Rålis, ska bli kul och har Lovat Jossan att doppa mej imorrn och då menar jag verkligen doppa mej hahah :P vad har ni gort idag da? haft det bra i värmen? =)
JUSTE idag på huvudsta så vare ett stort bråk på gång, t.o.m poliserna kom, iaf 4 st... vette fan vad det handlade om men det verkade iaf allvarligt :/ aja hoppas allt löste sej sen...
ska pressaaa imorron med så får hoppas på bra resultat då med haha^^

den här tröjan vill jag ha! :O hittade bara bilden men venne vart man kan köpa den :/ xD någon som kanske känner igen dne och vet? =)

Kommentarer
Postat av: ......

du kan köpa tröjan på derby som ligger i stan

eller på deras hemsida dif.se

2009-06-28 @ 12:38:04
URL: http://nygrennygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0