långt inlägg men ni bara MÅSTE läsa det hahaha så jävla komiskt asså! xD

nu är jag hemma igen, efter en låååång dag vid stranden! =) har tagit massor av bilder som jag lägger upp efter at jag käkat lite så Don´t miss it then^^^

en rolig sak som hände, som jag bara måste berätta var...
jag och tjejerna satt och snacka/sola och framför oss sitter det 3 gansja snygga killar, asså typ helr okej liksom...
dom tittade skiiiit mkt på oss och vi på dom, så höll det på i kanske 2 timmar, sen när vi skulle dra så börjar dom vinka till oss och självklart vinkar vi hejdå tillbaka xD
när vi är på väg till T-banan för att dra hem så kollar jag bak och vips så går dom efter oss asså jag skratta så jag höll på att kissa på mej! :P när vi väl är vid T-banan och ska ner för rulltrrappan står dom utanför och typ glor, vi åker ner och sedan åker vi upp igen (omogna? yes I know) haha men va fan de va kul :P när vi väl är där uppe så hittar vi inte dom, medans vi åker ner IGEN så snackar vi om att allt blev patetiskt och larvigt haha och jah VIPS så står dom på rulltrappan bakom oss HAHAHAHAH jag kunde INTE HÅLLA MEJ FÖR GARV, JOSSAN SKREK HÅLLKÄFTEN AMANDA men det gick inte xD

sen var vi ju tvungna att dra hem men man vet inte om dom e där imorrn igen? ;) jag ska ju typ vara där hela den här veckan :S haha ah ni kanske inte tyckte det var så roligt men jag lovar er det var skit roligt!
ska äta nu och efter det, om ca: en timme så kommer MASSA bilder, glöm inte att kolla då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0