KLOCKREEEENT ASSÅ! ;D ni bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE läsa, veckans 2 skämt asså! xD

shiiiit jag har så jävla mkt att berätta :P vi var ju som sagt i Rålis idag IGEN haha :P
vi satt typ på våra handdukar/filtar och framför oss sitter det ett killgäng i kanske 23 årsåldern men måste bara säga att en utav dom var grymt snygg :P iaf, efter ett tag kmr han som e snygg fram till mej och jossan (resten hade stuckit hem...)
och han frågar om han får köpa våra filtar HAHAHAHA jag trodde han drev asså! :P iaf jag ville inte sälja min, älskar fan denb och det var dne som var med i grekland (minnen ni vet haha) jossan var iaf villig att sälja sin, hon fick fan 140 jävla spänn snacka om att jag ångra mej efter det :P han försökte övertala mej att sälja min oxå jag bah: men vafan ska jag och jossan sitta på da? han ba: ni kan sitta med oss tjejer HAHAHAHAH men såklart sa jag NEJ, det måste ju finnas en gräns, right? dom var fan typ 23 och fulla...

en annan rolig sak som hände var: kmr ni ihåg de andra killgänget jag snackade om? dom som typ följde efter oss till T-banan första gången vi var i Rålis? hahaha dom var där idag nu på kvällen... jah dom glodde som fan och då glor man ju fan tbx... dom reste på sej och stod typ 2 meter ifrån oss i ca 10 min, det såg ut som om dom tvekade om nåntingm men iaf, efter ett tag kom dom fram till oss och jag dog av GARV hahah och tyckte de va pinsamt så jag la ner huvudett på filten (jag låg redan ner..) så dom inte skulle snacka med mej men haha dom såg ju att vi hade en kortlek innan så nu när dom kom fram frågade dom oss om vi hade en kortlek, jossan säger aavisst jag gerdom kortleken snabbt som fan och blir en tomat i ansiktet ahhaha  sen satte som sej typ nära oss, kanske 1 meter lr nått jag snackade med jossan, tyckte det var så jävla pinsamt asså :P men men tiden gick och vi var tvungna att dra ;)

detta var fan veckans skämt, bägge sakerna xD

kmr 2 bilder senare så glöm inte att checka det =) hänt nått kul för er idag då?

//A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0