it feels good! =)



har tittat runt lite på internet, på olika sommarklänningar liksom till skolavslutningen, har gjort av med SÅ mkt pengar så jag försöker vara extra sparsam just nu :P
kom på att jag har en URGAMMAL men skit snygg ENKEL klänning i garderoben =)
tänker inte avslöja  för mkt, ni får se den då, väntar man på något gott väntar man aldrig för länge, ere inte så? :P


fast kan nog säga att den e skiit gammal, väldigt väldigt enkel och lite strandig typ haha mer får ni inte veta^^
den ska in till skräddaren för den ska bli kortare, upptäckte att jag tyckte den var för lång, hoppaaaas den hinner bli klar i tid bara, vår avslutning e liksom den 11, alltså nästa torsdag ;O

nu ska jag lägga ner datorn en stund, tänkte hjälpa mamma med maten, känner att jag vart lite slarvig med det på
senare tid..
.

men vi hörs ju senare ikväll =) // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0