I miss you, do you know that?

jag kommer ALDRIG glömma alla minnen vi har ihop, allt vi har gjort och gått igenom tsm, allt fnitter och alla hemlisar vi delat som då kanske inte var så ``hemliga`` men som betyder något nu.

och bara så du vet, jag har inte slutat tänka på dej, du var min bästis och kommer ALLTID att vara det asså, det kan jag lova dej och vill att du tror mej!
jag önskar jag kan spola tbx tiden där vi misste kontakten men det går ju inte, det ända man kan göra är att förbättra situationen.
jag saknar dej som fan Emelie och tänker på dej mkt...
önskar vi kan bygga om vår vänskap och att allt blir som förrut liksom, kanske inte går då saker och ting förändras men jag HOPPAS verkligen det!
vet inte vad som hände då vår kontakt bara försvann när vi splittrades då jag bytte skola osv
och det här är ingen fjortis text utan vill bara tala om att jag hade världens bästa bästis och ska göra allt för att vi ska fortsätta vara kompisar det kan jag lova dej!



Kommentarer
Postat av: emelie

you don't know what you got till you're missing it a lot .

2009-06-07 @ 20:54:34
URL: http://madeofhonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0