fullt upp, men de e väl kul? (ibland)

det var trevigt igår hemma hos farmor =) träffa massa släktingar osv...
julia (min kusin som e 12) sov över så det var lite skojj! och Jennifer och Jessica fyfan vad ni var SNYGGA ÄLSKLINGAR (dom skulle ju som sagt på bal) skit fiiina klänningar och ni var underbart vackra <333 hoppas ni hade en minnes värd kväll!

det e typ redan fullt under min balkong, även fast matchen börjar 19.00 ;S (match idag, SWE-DAN)
      VC


VI VINNER SÅ KLART!!!


känner att jag e upptagen/fullbokad typ HELA TIDEN, ibland kan det vara kul men ibland kan det ta kål på en asså, det blir så mkt stress^^ men men detta är bara början på lovet som snart börjar så det blir nog ännu roligare sen hoppas jag haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0