did you know that...

VISSTE NI ATT...?

att jag vill ha
- sol och värme nu nu nuu
att jag inte gillar - spindlar & ormar
att min bästa vän är - den bästa av alla
att jag avskyr när folk snackar - skit -.-
att kärlek är -  något alla behöver
att jag gillar att - mysa! och äta avokado (a)
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att jag är förälskad i - kläder (ovanligt va?)
att sist jag grät var -  för några dagar sen...
att min mobiltelefon är - skit bra förutom att den kan sega ibland...
att när jag vaknar på morgonen - så kollar jag om jag har fått sms!
att innan jag går och lägger mig - så brukar jag alltid kolla på sex and the city och skicka några sista sms
att idag har jag - bara chillat^^
att jag just nu tänker på - min daim som ligger i köket xD
att i kväll ska jag - ikväll, hm.. ingen aning
att i morgon kommer jag att - ha riktigt kul!
att jag hoppas - att det är fint väder imorgon! :D

Kommentarer
Postat av: ebba

avokado är så jättemumsigt! håller med dig alla punkter :D

2009-06-20 @ 22:00:24
URL: http://axlundans.blogg.se/
Postat av: ebba

jag mår bra, har vart lite ledsen pga en sak, men det är lite bättre nu. själv då :D

ps. gillar din blogg :)

2009-06-21 @ 00:53:02
URL: http://axlundans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0