;D

~> Skriv 8 saker du ser fram emot:

- Sommarlov!
- Sommaren
-Libanon den 16 juli 
- studenskivor?
- att blir brun!!!!!!!!!
- sola & bada ;D
- köpa mina gladiator sandaler
- vara med alla kompisar!


~> Skriv 8 sanningar om dig själv:

- Jag HATAR min näsa
- jag vill ha mindre fötter
- jag älskaaar att mysa ;D
- Jag skulle aldrig klara mig utan datan!
- och självklart inte utan mobilen heller
- och inte min familj och mina vänner :)
- jag är beroende av avokado hahah tro det lr ej men sant...
- jag blir nervös av att höra ordet ``nationella prov``



~> Skriv 8 saker du brukar säga:

- driveru lr
- nejh?
- naajs
- gullig 
- vaah??
- ofta
- asså
- awwh/naaw

~> Skriv 8 saker du har på dig nu:

- brun t-shirt
- jeans
- Bh
- ett halsband
- klocka
- trosor
- strumpor
- ett armband

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0