bästa dagen på LÄNGE asså

idag var det den bästa dagen på väldigt länge, hel den här veckan har varit sjukt bra, har hänt saker typ varje dag och då menar jag saker som typ inte händer så ofta, haha ah ni förstår vad jag menar :P orkar verkligen inte berätta   om ALLT kul som hände idag sen tror jag inte ni skulle palla läsa asså  men kan färklara dagen i punkter xD

* drog till rålis, solade /badade
*hände några roliga/knas grejer där (som vanligt då)
* åkte till solna, käkade kebab (jag åt och jossan åt från emj med haha)
* typ gick runt i solna
*satt utanför jourhörnet och snackade med han som jobbar där =)


ni kanske inte fattade allt men ah det var min dag i 5 olika punkter haha :P här kmr lite bilder från kvällen!

dagens outfit:


vita hotpants/shorts: H&M
svart linne: Gina tricot



eh ja, ingen kommentar :P


haha vi var flummiga senare på  kvällen men jah, lite skoj utanför stadion får man ju ha!


WIIIE jag kom upp ahhaha xD


vet ej vad jag gör här :S


hahaha snurrrrr


<3


det var lite bilder, ska sova nu så vi hörs imorron // A.H

Kommentarer
Postat av: jossan<33

Visst! :D bästa dagen på länge!

love ya <3

2009-06-28 @ 00:24:01
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0