ändrade planer...

blev lite ändrade planer idag, träffade inte marcus för han skulle typ på bio lr ngt och då bestämde jag och jossan oss att vi skulle dra till rissne, hem till mej för att hämta mina sommarskor men det pallade hon inte , hon börjar bli sjuk -.- (krya på dej gumman <3 )
så är hemma idag, ska slappa och bara vara faktiskt =)
kan dra veckn lite kort också:

MÅNDAG:  blev ändrade planer så ska bara vara hemma och ta det lugnt framför tv,data

TISDAG ska träffa Emelie ;D som jag inte träffat på typ 100 år!!! ska bli skiiit kul =)

ONSDAG träffa jossan? (ska hem till pappa för att hämta mina sommar skor, måste ju fan ha nån av dom till avslutningen... (henke hänkar du då? =) )

TORSDAG  SKOLAVSLUTNIIIING ;D efter det ska jag träffa Marcus och senare på kvällen blire tjejkväll hemma hos frida =)

FREDAG inga planer än, får se ;)

Kommentarer
Postat av: julia

kan du sova hos teta från måndag tillsöndag om du inte ska vara hos din mamma

2009-06-08 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0