28 frågor^^

blev utmanad av ´´28`` frågor av evelina =)


1. Vilken parfym använder du?
Inspire - Christina Aguilera &  prada

2. Dagens låt?
Britney Spears "If U Seek Amy"

3. Vad läser du just nu?
inget spec (dåligt ja jag vet)

4. Dagens höjdpunkt?
att vi kollat på massa filmer på dom flesta lektionerna

5. Vad skulle du vilja lära dig?
hm... massor asså, typ dansa hip hop (de e ju najs ju) mm...

6. Vad var ditt senaste inköp?
choklad och en väska (visar den imorrn)

7. Vad är ditt favoritdjur?
Hund

8. Vad är ditt viktigaste mål för tillfället?
att få bort mina G,n men NEJ jag fick 3,gn =(

9. Vad tycker du om personen som skickade frågorna till dig?
tkr mycket om den personen, hon e snäll och trevlig =)

11. Om du skulle ändra någonting hos dig själv, vad skulle det vara?
att ha mer tålamod typ

12. Om du kunde vara varsomhelst i världen de kommande timmarna, var skulle du då vilja vara?
skulle vilja vara i Libanon med pappa, jackoe och maribell som är där just nu...

13. Vad värdesätter du hos dina vänner?
Har väldigt svårt för att umgås med vänner som är negativa så jag säger glädje och massor av positiv energi.

14. Vad är dina sommarplaner?
vara med kompisar och umgås med familjen, sola bada och bli brun så mkt som det går! ;D vill att det blir en bra och minnesvärd sommar.

15. Vilket är ditt drömyrke?
 att bli en advokat och det ska jag också uppnå!!

16. Vilket av plaggen i din garderob är din favorit?
jeansen, passar till allt och e snyggt!

17. Vad får dig att gråta?
känsliga filmer och situationer typ ( e väldigt känslig)

18. Nämn tre saker som får dig att le?
vänner, familj och kläder ;D

19. Om du fick tre önskningar, vad skulle det vara?

hmm... att VERKLIGEN bli advokat inte bara säga det, att min farfar som e sjuk ska må bra igen och få bättre hälsa. att mitt nya syskon blir en pojke ;D kul med en lillebror också^^

20. Vilka är dina favoritserier på tv?
´´gossip girl`` "Grey's Anatomy"  ``The Hills"

21. Vad har du på dig just nu?
pyjamasen alltså: ett par svarta shorts och ett linne.

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad och typ saltade lingon lr hur man ska förklara xD

23. Hur många barn skulle du vilja ha?
två lr kanske 3 =)

24. Vad är din största fobi?
ormar, hajar och kackerlackor (stavas det så?) :P

25. skulle du kunna säga att du är kär i någon just nu?
nej, inte längre...

26.nämn någon av dina vänner som borde få sitt namn skrivet!
JOSSAAAAN som fyller år imorn!!! ;D

27.vilket plagg är ett måste i sommar?
Gladiatorsandalerna

28.vem är ddin förebild?
min mamma och jackoe =)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Det va skit fint!

du klarade ju dig grymt bra utan mig!

Jag är stolt!

2009-06-08 @ 23:21:04
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0