- shopping -

yes, det blev några köp ändå, ja var ju lite små trött och seg idag men äntligen har jag köpt mina efterlängtade gladiatorsandaler!, köpte ett par slitna jeans shorts också, e super nöjd =)
idag blire också dagens outfit + bilder på det jag köpt, enjoy!


Dagens outfit:

svarta strumpbyxor: H&M
vitt långt linne: Bik bok
Svart tröja: Gina tricot




Mörk bruna gladiatorsandaler: Din sko



slitna jeans shorts: Gina tricot (obs har vikt upp dom)


det var det jag kom hem med! =) har dammsugit och moppat golvet också, tror mamma kommer uppskatta det + att det blir så mkt roligare när man e ensam hemma med hög musik! xD
ska nu bara chilla vid soffan med datan/Tv,n =)


Kommentarer
Postat av: JT

jodå de e bra själv?:)

jo klart fan:P gillar fan din blogg(A)

2009-06-18 @ 18:42:54
URL: http://joakimtorndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0