svar på ere frågor!


 vad vill du jobba som när du blir stor? jag har alltid velat bli advokat och hoppas verkligen jag kan bli det så det e bara att plugga på så får vi se! =)

Om du fick välja en vilken skulle du välja, smart eller sexig? menar du en kille lr mej själv? kan säga båda. för mej skulle jag ha valt smart och för honom skulle jag nog ha valt sexig hihi :P

Säg tre egenskaper som den pojkvän måste ha. hm... han ska vara lite "äventyrlig", ärlig och snäll.

 Vad är ditt favvo plagg att ha under sommaren? det är nog shorts, man kan kompinera precis allt till shorts, antingen tar man på sig ett enkelt linne till det och har massa smycken lr så tar man ett mer snyggt linne, allt går liksom, så ja det blir nog shorts.

Skulle du vilja ha något husdjur och isf vad för djur? jag skulle vilja ha en liten hund, vem skulle inte vilja ha liksom? för att dom e så jävla gulliga och det finns inget bättre än när en hund vill ha närhet. men tror dock inte jag skulle kunna ha en, har vaken tiden lr orken. det är ju lite synd. men man kan väl alltid fantisera? haha^^

 Är du kär? nej, just nu är jag inte kär.

välj tre egenskaper du skulle vilja ändra eller förbättra. hm.. jag e så himla envis, det kanske är bra ibland när det gäller bra saker men får jag inte som jag vill kan jag börja småsura så dte skulle jag ändrat på lite. jag skulle vilja förbättre mitt självförtroende, den e ju inte såå svag lr vad man ska säga men det skulle inte skada om den blev lite bättre. hm.. jag är väldigt känslig oh det skulle VERKLIGEN inte skada om det också kunde förbättras för tror nämligen att jag e lite för känslig, kanske inte visar det men är det iaf innombords.

 Har du någonsin spytt för att du drukit för mycket? nej det har jag inte.

Välj ett rik eller lycklig? ingen tvekan om saken, lycklig skulle jag ha valt.

 Vem är din "storasyster" ;D;D haha, mimmi :P

skulle du vilja ändra på något i ditt utseénde? vad och varför isf. ja, jag skulle vilja ändra min näsa, tycker inte om den den e bara typ konstig sen skulle jag nog vilja ha lite rakare hår lr åtminstone vågigt. eftersom att jag tycker mitt hår är jobbigt att fixa hela tiden haha^^

vems kändiskropp & utseénde skulle du helst ha om du fick välja mellan alla kändisar i världen? får man ta två olika kändisar? (A) isåfall skulle jag vilja ha Lady gaga,s kropp och lauren conrad,s utseende, älskar verkligen hennes utseende asså, allt ser så perfekt ut så det skulle inte skada!

är du nöjd med ditt liv och dina vänner? ja, jag är nöjd med mitt liv och mina vänner.

är du en stads eller landsmänniska? hm.. et här var en svår fråga för att jag älskar stadstypen men på samma gång älskar jag landstypen (som jag oftast brukar träffa på i Libanon) men tror dock inte jag skulle kunna leva som landsmänniska i hela mitt liv men jag älskar verkligen att åka till Libanon varje år iaf =)

har du någon pojkvän? Nej det har jag inte^^

Vad ska du göra resten av sommaren? åker ju till Libanon imorron!!!! ;D

vad är det roligaste med att blogga? det måste nog vara att jag har läsare som tycker om det jag skriver om och det BÄSTA är nog kommentarerna, det gör så att man blir gladare och det gör en motiverad så man automatiskt börjar blogga mera. så fortsätt kommentera allihoppa!


Där var frågorna slut, jag måste verkligen skynda mej nu, har en halvtimme på mej, ska fixa mej. ska med ett gäng till huvudstabadet men bloggar igen så fort jag kommer hem, ha det bäst så länge! // A.D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0