sammanfattning = långt inlägg! but read it guys ;)

åhh fyfan vad kul det var på grönan igår asså, allt det roliga som kunde hända hände!
jag åkte insane, och den var helt jävla sjukt läskig men jag blundade och åkturen är ju bara 70 sec så det var inte så farligt ändå, den var kul och nu har jag äntligen åkt den! (stolt) xD

SJÄLVKLART gick vi till spökhuset då Charlie och Olle var skiiit rädda fast räddast var ju ändå jag och Olle. Asså det var så jävla kul alltihopp! har lite ont i halsen efter allt skrik igår men det löser sej hoppas jag! =)

tog inte så jätte många bilder men här är iaf några!


(ett gäng som fastnade när dom åkte insane ovanligt lr? NEJ haha... det blev värsta folkmängden som kollade p, snacka om att jag skulle vart SKIIIIT rädd om jag fastnade där?!? haha men det löste sej till slut! =))


(några gubbar som höll på, ganska häftiga faktiskt)


(sötisen)

japp det var det! skriver mer snart ska bara käka frulle =)
ha det // A.H

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv; Jaa, cill jättegärna följa din fina blogg! ;) Gör detsamma du ;) Pusssssssar <3

2009-07-09 @ 12:44:27
URL: http://zsarahs.blogg.se/
Postat av: jossan<33

spy varning på bilden asså -.-

<3

2009-07-09 @ 14:13:14
URL: http://madebyjossan.blogg.se/
Postat av: Ellis

haha najs, jag skulle oxa viuljkat vara dar xD :P puss alskar dig :)

2009-07-09 @ 16:10:52
URL: http://innebandyismylife.blogg.se/
Postat av: charlie :P

haha skitkul igår ju :D

2009-07-09 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0