rosiga kinder? haha mjo!

var på huvudsta badet idag, solade och badade har faktiskt fått färg och mest i ansiktet, är typ röd haha^^
träffade också lite kusiner där på badet, det var najs! har nu sagt hejdå till massa vänner...
jag ska fortsätta steka på balkongen tilss jossan kommer, måste ju säga hejdå till henne med, men tills dess ska jag steeeeka!;D

har packat ALLTING nu, imorrn hämtar pappa mej vid 11 härifrån solna så måste vakna tidigt, OBS, kommer blogga imorrn med, säga hejdå till er läsare osv! =) så don`t be afraid haha^^

nä nu ska jag steka men här kommer lite bilder (:

mmmmmm vad gott, vi åt så j*vla mkt goda saker igår asså^^


(bild tagen igår, suddig jo jag vet... mamma till vänster och sen Sebbe och Linn)


(en bild bara :P)

skriver mer senare, fortsätt kommentera guys! ha det bäst så länge // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0