PRECIS EN VECKA KVAR, och självklart ska den spenderas med dom bästa (familj/vänner!) ;D

är nu hemma hos jossan med marcus! =)
vi ska typ dra till centrum snart jag och Marcus ska käka sen ska jag se om de e ngt som fattas till resan ni vet om EN VECKA!!!! :D faan asså känns helt jävla bra, sommaren här i Sverige har vart BÄST med bla Jossan! =)
och hoppas på att den blir ännu bättre med familj/vänner i Libanon! saknar Maribell så jävla mkt och ska snart få se henne WIIIIE!

veckans fulla planering för mej ser ut så här:

TORSDAG: Vara med mackan och jossan sen ska med mamma på nån ansiktsbehandling? =)
FREDAG: träffa Jossan? de e fan fredag den sista fredan så ngt kul måste vi göra! ;D
LÖRDAG: Jossan ska sova över :D vi ska ha nån film maraton med Charlie och olle? kolla på massa skräckfilmer typ xD
SÖNDAG: träffa pappa, ska hem till rissne, packa lite och städa huset (=
MÅNDAG: ingen speciell planering men vill vara med vännerna innan jag drar, kanske att vi alla träffas? =)
TISDAG: ingen planering
ONSDAG: PACKAAAA det sista!!!! bara en jävla dag kvar asså!!!! ;D
TOOOORSDAAAG: jag draaaaaaaaaaar till Libanon guys bästa dagen asså ! ;D

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0