movie time!

har kollat på filmen Besatt med Jossan och charlie, den får 3/5, den var ganska bra faktiskt, filmen är baserad på en sann händelse och det gör den läskigare ju! haha tkr iaf jag^^


3/5

just nu sitter jag och jossan i olika rum med varsin dator, jag sitter i sebbes rum och hon i vardagsrummet med hög musik! ;D hon ska ju somsagt sova här ikväll och vi ska typ vara uppe ganska sent ;) men får se hur det går med det haha^^


(jag i sebbes rum med datan)


(jossan med min dator i vardagsrummet xD)

imorrn äär planerna:
ska dra till Rissne, packa det mesta och städa huset tsm med pappa för det e katastrof där nu :P
senare ska jag hem och titta på matchen med några kompisar kanske ;)

hörs senare ;) // A.H

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Den är grymt bra och skådespelerskan i filmen blev sjuk flera gånger på grund av överanstingning och attdet va för läskig miljö för henne. Den är grymt bra enligt mig och ännu bättre när man vet att det är en sann historia.

2009-07-14 @ 01:04:03
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0