M.J

Imorron gäller det asså!!! ska åka insane, LOVAR! :P
ska dra till grönan imorrn vid typ 1 tiden tills 23 då dom stänger, ska dit med Charlie, Robert och Jossan =)
några fler som ska dit imorrn?

blevingen film utan jag köpte choklad, har SKIIT hög musik, dansade och sjöng falskt till mina två älsklingslåtar medans jag smaskade i mej mmmmmmaraboou :P var ensam hemma och det var så jävla skönt, har t.o.m ränsat lite i rummet och vet precis vad jag ska ha med mej till Libanon! bara 9, snart 8 dagar kvar nu ju! ;D

kollar just nu på 4-an de e typ michael jacksons begravning, hans minnestund då  många kändisar sörjer och sjunger för honom sen är hans kista där också, man får tårar i ögonen asså!
R.I.P M.J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0