KASS UPPDATERING, JO JAG VET^^

tänkte bara säga att jag lever!
min uppdatering har vart kass jag vet men det ska nu bättras innan jag reser =)

kom precis hem till mamma från pappa^^ vi käkade lunch på nån restaurang, det var jätte trevligt ;D
men igår var det skit stressit :O våran middag bestod av pajjer från typ pressbyron med en redbull till och pajjerna var AS äckliga asså -.-


(onyttigt som fan, men gott så in i..., right??)

idag ska jag, jossan, elli, frida, Marcus och Viktor på bio i kista, vi ska se Bruno som går kl:17.00 (en tidig bio, eftersom att jag vill vara hemma till matchen) ska bli kul o se dom! =)
Brüno

Brüno

  • bio.decorator.kvitto.langd: 1 tim 22 min
  • &Aringldersgräns 11 år
  • Genre:
  • Pris: 95 kr

Sacha Baron Cohen gjorde kritiker- och publiksuccé med sin senaste film Borat.
Nu kommer han med en ny nästan fake-dokumentär..



och idag är det ju match vid typ 19.00 tiden och det är ju alltid lika kul. ska ta några bilder så ni får se hur mkt folk och hur kaosigt allting är från min balkong, hahah^^

näh nu blev det här inlägget långt! men skriver snart, innan jag drar på bio!
ha det // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0