its not for you to choose

gomorron på er kära läsare! idag ska jag träffa min allra bästa kompis, barndomsvän som jag inte träffat på LÄNGE
det ska bli kul, har saknat henne faktiskt... vi ska va i solna, käka, fika och snacka! =)

det är ju lite mulnigt ida men det ska ändå va sol...

ÄLSKAR den här dikten OBS har ej skrivit den själv men den är så himla sann och bäst asså

How many days will it take for you to understand?
Look into my eyes, this is who i am.
You know I can not do anything about it.

People have tried to change me over and over again
Its not for you to choose
but thats alright my friend
cause I gotta go my own way whatever they say





för er som inte fattat detta än, jag är mej sjäv och jag är jag men vem är du??

ni alla får tycka vad ni vill, precis vad ni vill men hacka inte på mej, säg inte att min näsa är stor, säg inte att jag har mkt finnar, säg inte att du inte gillar mitt hår för vetduvad? jag är mej själv och ingen annan, vem är DU för att klaga på mej? men du, det är bara att klaga på för jag bryr mej inte. jag är jag, Amanda Olivia  Hanna, så tell me, who are you?
beacuse I´m just myself and do you know what? I loove myself!
ingen är felfri här i världen men jag är iaf mej själv, tror ni fattat grejen.


jag och bara jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0