HOT-HOT-HOT-HOT-HOT

shooo, idag är det varmt och soligt, kmr inte vara lika bra väder som det varit nu senaste tiden...
så idag ska jag PRESSA så in i... sen ska jag doppa mej ganska ofta ;D
drar dit med jossan! =)

HAHA, igår så fråga jossan (lr hennes bror) om jag kunde hänga med dom och ta ett kvällsdopp, jossan hennes brorsa och hans tjej klockan var 9, haha jag följde med efter några övertalningar med mamsen men det hela slutade med att ingen ville bada, bara jossan som doppade sig hhhahahah gumman duktig du var! :P men det var iaf lite skoj! =)

just nu snackar jag med Jonas på msn och lyssnar på musik, bättre kan det ju inte bli, right? ;)
skriver mer sen, ha det // A.H

Kommentarer
Postat av: jossan<33

haha awh jag vet sötis :)

det var skit skönt också :P <33

2009-07-03 @ 00:12:30
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0