HAHAHAHHA

hahahahah asså shiiit jag och jossan sitter här i soffan, vi snackar med Charlie om grönan på onsdag, bara 2 dagar kvar nu!!! :D vi planerar lite saker typ^^

måste bara berätta om en skit rolig grejj som hände NYSS! aasså ni kmr inte förstå hur kul de va men det var skit kul! jag snackade med några på sms och så ser jag hur jossan gör en skit konstig grej, asså ser det snabbt från sidan, hon typ vrider på händerna som om hon dansar med dom HAHAHAHHA asså från ingenstans det var skit kul asså vi har suttit och garvat ihjäl oss aja ni förstår inte hur kul de va men ändå :P

imorrn får vi se vad jag och jossan ska göra, några tips? e trött på att vara hemma haha^^

ha det bäst // A.H

juste, prison break börjar nu!!!!!!!!!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0