FUN is the word!

vaknade för en stund sen, vi sov ganska sent igår haha^^
nu fixar jossan frukost, vi ska käka sen måste jag fixa mej, jag ska nämligen vara med familjen ida, det blir träffa mormor morbror osv... sen ska vi typ handla i IKEA! ;D hoppas jag kan blogga mer hemma hos mormor, lägger in en dagens outfit senare också =)
vädret är inte det bästa men hoppas verkligen att det bara inte regnar på onsdag för då jävlar ska jag och några fler till grönan!!!! ;D

men men nu måste jag kila, hörs senare ha det bäst så länge! // A.H


(denna får duga tills nästa gång)

Kommentarer
Postat av: blees

Vad ligger du och funderar på?=) :D

2009-07-05 @ 22:03:50
Postat av: Blees

vad söt:) vad tänker du på?=)

2009-07-05 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0