en hel dag med pappa

förlåt mej för dålig uppdatering men har inte haft tillgång till dator, jag och josssan somnade 4 igår!!! :O asså rekord för min del fan'! haha, men pappa hämtade mej vid 11 så det blev  ingen sovmorgon för min del!
vi har handlat et sista som ska med till Libanon, jag har packat min väska och nu e huset städat det med! ;D
det fick bli snabbmat idag, men fyfan vad gott asså hahaha^^


(onyttigt är jävligt gott,  någon som håller med?? ;D )


imorrn ska jag och ett gäng på bio, ska bli skitkul eftersom att jag saknat dom som fan, vissa har jag inte träffat sen skolavslutningen liksom! filmen är inte bestämd än men tror det blir bruno typ^^  :)
men vi får se vad dom andra tycker!


så ser dom 4 sista dagarna ut för mej!

MÅNDAG: gå på bio med några kompisar
TISDAG: jag och jossan drar till min mammas jobb, ska klippa mej och massa annat tjejjigt! ;) på kvällen kmr devin, fabian och sebbe vi ska kolla på nån film! =)
ONSDAG: vara med familjen typ den sista dagen
TORSDAG: jag draaaaaaaaaaaaaaaaaar :D


Kommentarer
Postat av: Mimmi

I'm lovin it!

2009-07-14 @ 01:02:22
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0