AJJ!!!

AJJ, vaknade precis både jag och jossan och det första jag gör när jag ska kliva upp är att trilla av sängen, FYFAN vad ont det gjorde! men vi kunde ju inte hålla oss för garv såklart xD
 blir ingen rålis ida, vi har inte orken + att vå måste vara på mammas jobb vid 4^^ istället blire att försöka få färg på gården utanför mej! =) 
 
har vart dåligt med bilder så ska ta några ida! men här kommer 3 st iaf^^


(så fint äre på kvällen från min balkong!)


(när jossan sov hos mej förra gången, vi satt inne i badrummet och typ lyssnade på musik och snackade, fråga mej INTE vrf vi just var i badrummet för det vet inte jag heller xD)


(jag kunde inte sluta garva åt en sak jossan gjorde hahaha)

inte dom bästa bilderna men LOVAR idag ska jag ta massa bilder, dagens outfit kmr senare också så håll utkik =)
skriver mer snart, pussar // A,H

(ni har bara till kvällen på er att ställa massa frågor så KOM IGEN NU!!!)


Kommentarer
Postat av: Niclas

tack så jätte mkt :)

glad jag blir :P

2009-07-14 @ 11:44:54
URL: http://niclasstahl.blogg.se/
Postat av: Danne

de lät ju skoj :D

2009-07-14 @ 11:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0