9 DAYS LEFT

har städat lite i mitt rum, ska nu käka lunch sen kanske gå till centrum (fick precis ett presentkort på H&M wiiiie) får se om jag utnyttjar den ida.
senare på kvällen kommer min sötnos tror ni kan lista ut vem det är? :P (josssaaan haha)
 H&M HERE I COME!!! 


tänkte dra några dagar då det händer ngt spec...
ONSDAG: Grönaaaaan, fyfan vad kul asså!!!! ;D
FREDAG: ngt kul blire säkert, de e ju fredag så vi får se =)
LÖRDAG: Packa det mesta med pappa (till LiBANON)<33
SÖNDAG: Ska på Fridas konfirmation och sedan på nån middag hemma hos dom =)

TORSDAGEN den 16: JAG RESEEEEEEEEEEEEEEEER ;D

kmr säkert fler saker men såser allt ut just NU sen blire säkert ändringar osv ;)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

slösa inte ett present kort bara för att du har ett. vänta tills du hittar något du verkligen vill ha!

2009-07-07 @ 17:56:51
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0