2 timmar kvar sen är det torsdag! ;D ;D ;D



nu ere bara några timmar kvar asså, lr ganska många om man ska vara exakt så ere 27 timmar kvar sen e jag i Libanon, landar klockan 1 på natten till fredag!!! ;D fan vad jag ä glad asså, ska träffa Maribell och alla kusiner och gamla kompisar :) jag kommer inte blogga i Libanon av olika orsaker, ska bara ha semester och vara med familjen (A)
men kommer såklart sakna er läsarem men men har ju inte åkt än?!? haha tror jag har resfeber asså!

just nu sitter jag jossan och mamma och kollar på tv, SOTYCD ;) venne, kanske att jossan sover här ikväll (ovanligt va? xD) men vi får se ;)

imorrn ska jag vakna tidigt iaf :)
inlägget blev långt, känner att jag ville skriva av mej e så jävla glad, den här sommaren har vart bäst och ska li så mycket bättre!

Se hela bilden

skriver mer imorrn! ha det // A.H

Kommentarer
Postat av: eric

får hoppas du har de bra i libanon då:D

2009-07-15 @ 23:40:21
Postat av: Marcus

kommer att sakna dig sjuuuukt mycket :/ men hoppas du har det skit bra där nere :D lycka till om du förstår vad jag menar :P hahaha skoja

2009-07-16 @ 00:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0