SEBBE SPELAR MATCH I SUPERLIGAN MED A-LAGET TODAY


yeaaah ni läste helt RÄTT!!! Och vet ni vad det bästa är? att det kostar och kolla mohahah det gör honom kungligare haha skämtosido! alltså är dagens planer, gå på matchen med Elli&Lin och efter det ska jag och elli träffa två stycken! :) well the day is going to be FUUUN! nu får vi HOPPAS på att sebbe gör något mål eller så, right?! ;D

måste baa berätta vad som hände igår när jag och elli skulle till stan, när vi stod vid t-banan och kollade på folk typ :P ni kanske tkr de e skiit tråkigt för att ni inte känner mej men fyyyfaaaan va ja garva sen xD
för jag e ganska normalbyggd kanske lite smal sådär. ändå äter jag dubbeltså mkt än alla andra HAHAHA



HAHAA!!!


jaja mååste börja fixa mej nu :O
elli kommer vid halv 1 och då ska vi dra för det kmr tydligen vara SKIIITmkt folk! man måste ju ha dom bästa platserna också haha!
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0