OJJ DET VAR MÅNGA FRÅGOR DET!

vilken linje kommer du att gå?
Svar: samjurudik tänker jag gå! :)


vad vill du bli?
Svar: jag har alltid drömt om att bli advokat!

hur ser din drömkille ut?
Svar: haha dom flesta vet ju redan svaret på den frågan, jag har ALLTID varit dödskär i Chad Michael Murray! (lucas i one tree hill)

vem gillar du mest, din mamma eller pappa?
Svar: vilken fråga? Jag älskar båda mina föräldrar obeskrivligt och dom betyder ju såklart skit mycket för mej. I vissa perioder kanske jag tycker att den ena är snällare än den andra och tvärtom men jag älskar dom båda lika mycket.

va heter din bästa kompis?
Svar: kan man bara ha en bästakompis? Svar nej! Dom heter Jossan frida och elli.

vilken klädaffär tycker du har fula kläder?
Svar: srry allihopp som kanske köper sina kläder därifrån men lindex tycker jag har väldigt tråkiga kläder om jag ska vara ärlig. Iaf i min ålder men för små barn så kanske dom har något.

har du handlat julklappar?
Svar: nej :O rekord FAN, jag e ju en sån som ÄLSKAR att handla julklappar så jag brukar alltid göra det låångt innan men i år så nepp. Blir nog om två veckor lr något.

vad önskar du dej till jul?
Svar: jag vill ta hål i örat (där uppe) sen vill jag ha en klocka, en i silver! :) pengar och presentkort typ :) och massa armband! ;D



är du tsm med någon?
Svar: nej.



Vad föredrar du:
Spanjorer
/Italienare
hahaha svårt du gjorde det för mej juh... både spanjorer och italienare e najsa men blir ändå spanjorer.


godis/glass
mohahhaa, klart det bli godis!!!

fotboll/innebandy
brorsan spelar juh innebandy men tar nog fotboll ändå. Asså beror ju på vad du menar men ah...


lila/rosa
åhhh svårt för lila tkr jag kan vara en ball färg medans rosa e ju, aah rosa ;D men blir de ändå

fotbolls-hunkar/skådis-hunkar
hahahhha det var den svåraste frågan men eftersom att drömkillen är en skådis och det fånns MÅÅÅNGA snygga skådisar så blire det!

rihanna/shakira
gillar båda men shakira e ju halv libanes, like me! Haha ne men hon har skit bra musik och kör sin egna stil inte som alla andra liksom


får du betalt för din blogg?
Svar: nej jag bloggar för att jag tycker det är kul! Och om man ska få betalt för sin blogg måste man ha över 1000 läsare och haha det har jag ju inte.


1. Vad tycker du om för tv-program
svar: gossip girl, one tree hill, desperate houswives är några :)


2. Har du tänkt på sex nångång?
Svar: det har väl alla? Men olika mycket och på olika sätt ;)


3. Vilken fotbollsspelare tycker du om?
Svar: CHRISTIANO RONALDOOOO!!! HOTHOTHOT


4. Hur många timmar sitter du vid datorn varje dag?
Svar: beror på om jag har plugg osv men minst 2 timmar varje dag om man sätter ihop tiden liksom, jag har mycket plugg på datan också


Vart kmr dina föräldrar ifrån?
Svar: Libanon


är dom skilda?
Svar: yees

& hur många syskon har du..asså från både mammas o pappas sida :)
svar: mammas sida: 2 bröder pappas sida: en syrra

du behöver inte svara på dom om du tycker att det är kännsligt..
nej då, de e inte ett känsligt ämne! :)


hallå gullet!
någon favoritlåt?
Svar: gallery – Mario Vasquez :D

hur ser en vanlig dag ut för dig?
Svar: beror på om det är en vanlig dag lr om de e helg men typ: vaknar på morronen, går till skolan! Har lektioner haha :P efter skolan drar jag hem och bloggar (en självklarhet) efter det pluggar jag! Och sen blire att duscha lr vare med kompisar och sedan äter jag middag med familjen! Jag somnar helst till tv,n (A)

när kommer du och partar i gbg?
Svar: hahah jaså det tkr du jag ska göra? Aah det lär nog dröja hörru, jag känner ju ingen där lr ja dej adam haha! :) <3 men ja kommer väl när du frågar, haha du kan ju iaf försöka få dit mej? ;)

Sthlm eller Göteborg?
Svar: sthlm e nasj men ÄLKSAR dialekt och göteborg verkar fett najs så GÖTEBORG! :D

Zlatan eller Håkan Mild?
Svar: zlatan tkr jag e bättre och coolare, mohahah


Bruna/blåa ögon?
Svar: båda e ju snyggt! Haha vrf inte gröna like me? ;) mohahah


blond/brunhårig?
Svar: beror på, båda går (:



DET VAR ALLA FRÅGOR! BRAA HÖRRNI, DET VAR JU EN HEL DEL!
kommentera om ni har frågor lr liknande kring mina svar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0