NYÅR IDAG WOOOOHOOOOO


ÄR SUPERUPER GLAD FÖR IDAG ÄRE JUH NYÅR!!!! har klänningen, skorna, mina smycken och allt på sängen! dom bara VÄÄÄÄÄÄNTAR på att få användas ;D släkten och kompisar kommer hit hem, vi ska äta god mat och umgås! sen får vi se vart vi tar vägen på kvällen MOHAHAH!


 är över kl:00.00 inatt  och jag e glaaaad för det!
här kommer en sammanfattning om hur mitt 2009 har varit!

NEGATIVA:
* Har inte vart helt säker på vad jag velat och inte velat.
* Har vart förvirrad
* Har upptäckt vilka vänner som jag kan lita på och vilka vänner jag kan "sudda" bort
* dom vänner jag verkligen trodde jag kunde lita på svek mej.
* det har vart väldigt mycket tjafs och disskusioner hemma
* att vara 15 har inte vart så enkelt, en stor skillnad från när man var yngre (tkr jag iaf)

POSITIVA:
* har lärt känna nya människor som jag idag är väldigt bra vän med!
* har kommit mina bröder MKT närmare!
* har hunnit med så mycket under året
* har upptäckt nya sidor hos mej som jag inte visste fanns innan.
* jag har mognat och lärt mej ta i tu med vissa problem.
* jag har fått massa PARFYMEEEEEEEEEEEER!!!
hahahaha lite humor måste man ju få ha! och som ALLA vet så e jag ju parfymnarkoman! OH YEAAH AND I LIKE IT!!! ;D


japp så har mitt 2009 varit både negativt och positivt det har vart lite upp&ner ungefär!
vi får väl hoppas att dom positiva sakerna ökar under år 2010 lr hur?
tack för detta år kära läsare!


Kommentarer
Postat av: julia

nyår idag jipppppppppppppi:P

2009-12-31 @ 13:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0