minnen som aldrig vissnar

glömmer ALDRIG sommaren 09, jag har såååå många minnen därifrån. både bra, sorliga, roliga, knäppa. busiga och ja allt möjligt! älskar den sommaren! inge annan sommar kommer kunna slå den! minns när jag Viktor, Elli, Jossan, Robin och Marcus var hemma hos mej, vi skulle kolla på massa filmer och rätt vare var så råka Viktor typ ta sönder en stor staty hahahaha! ahh  minns också när jag, frida, elli och jossan hade "picknick" på kvällen på fridas bakgård och snackade om killar osv när hennes brorsa hade fönstret öppet och hade hört allt! haha ja finns massor med minnen! Älskar den sommaren alltså, jag hann med så jääääkla mycket :O och busig, ja det var jag som Fan asså haha! här komme rlite bilder från the summer 09


haha jag bor i det gröna huset! hmm då ska vi se var vi har min balkong...
ni ser den balkongen med en typ grön skärm? balkongen under den, jaa där har vi mej!


härliiiiga SOMMAR dagar, yees!


söööt hund lr vad? ;D


libanon
jaah det var liite bilder det :)


Kommentarer
Postat av: DAVID

tack så mycket:D

2009-12-10 @ 08:46:14
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0