JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


ERIK VANN IDOL 2009! VÄNTAT? JAAAA MEN VI RINGDE SOM GAAAAAAALNINGAR ASSÅ!
jag hade 195 spänn på mobilen och efter finalen vare bara 3 spänn kvar! JAG BRUKAR IONTE RÖSTA ASSÅ! MEN IGÅR? FYYYFAAAAAN VAD BRA ERIK VAR, HAN VAR DEN SOM SKULLE VINNA, DEN SOM KÄMPADE IN I DET SISTA! HAN FÖRTJÄNADE DET  SÅ IN I HELVETE! ;D

jag filmade en MASSA men efterom att jag lånade brorsans kamera så har han sladden, så dom bilderna och filmerna kommer senae ikväll! men tills dess får ni njuta med mina dålia mobilbilder, bra vaah? ;D


Kommentarer
Postat av: juuuuuuuuulliaaaaaaaaaa

DE ÄGDE IGÅR ROLIGAAAAASSSSSSSSST. ERIKKKKKKKKK VAAAANNNNNNNNN;)

2009-12-12 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0