IM HOME!!!


ÄNTLIGEN HEMMA! BORTA BRA MEN HEMMA...
BÄST RIGHT??? :D det jobbigaste var att dom inte hade Å Ä Ö där så jag fick tänka på vad jag skulle skriva liksom och hur jag skulle skriva det! SKIT JOBBIGT HAHA! men vi har haft det jätte trevligt vart på Disneyland och allt ;) ätit massa deserter o sånt till frullle också!!! MOHAHAH! HAR MASSA BILDER ATT LÄGGA UPP MEN NI MÅSTE HA TÅLAMOD! eftersom att jag precis kommit hem så ska jag umgås med familjen och vara social right? :)

imorrn äre NYÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det kommer bilder på klänningen, skorna och allt :) ska ta massa bilder imorrn med!
vad ska ni göra imorrn? FESTA? VARA MED FAMILJEN? VARA HEMMA? tell me :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får det greaaaaaaaaaaaaaaaaaat idag!:D Själv ska jag vara hemma med pappsen och hans kompis, haha! <3<3

2009-12-31 @ 14:47:19
URL: http://liljabjorks.blogg.se/
Postat av: adis

sötnoooows

2009-12-31 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0