I wish

heej på er, som lovat ska jag skriva ett inlägg! :)
pratade med zäta i telefon ida och som sagt tiden går fooooooooooort :O vi snackade  typ 26 minuter :s tkr det kan vara lite läskigt att tiden går så fort asså, tkr ni inte? jag snackar inte om telefonsamtalet nu utan om allt såklart xD haha^^ aja
någon mer än jag som vil ha VÄRME, SOL, STRAND, GLASS OCH SOLBRÄNNA???
vi kör en liten tävling, någon som kan gissa hur gammal jag är på bilden? ja det var ju några år sen xD den som gissar rätt vinner! ;) lycka till säger jag bara!

jag och brorsan för några år sedan, men hur gammal var jag egentligen på denna bild? ;)
hm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

är inte det devin på bilden?

2009-12-22 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0