HEJDÅ SVERIGE, HEJ PARIS! 23/12 -->30/12


DRAR TILL PARIS IDAG! ALLA NÄRA OCH KÄRA KOMMER FÅ ETT HEJDÅ SMS OCH TYP GODJUL LR SÅ, SÅ HÅLL UTKIK ;) PARIS 23/12  ----> 30/12 ALLTSÅ ÄR JAG BORTA EN VECKA! KOMMER SJÄLVKLART SKRIVA I BLOGGEN NÄR JAG KOMMER TBX OCH LOVAR ER ATT TA MASSAAA BILDER!!! PROMISE.
KOMMER INTE VARA SÅ MKT BLOGGANDE EFTERSOM ATT JAG ÄNDÅ ÄR PÅ SEMESTER OCH SKA FIRA JUL MEN SKA FÖRSÖKA KLÄMMA IN ETT INLÄGG IAF! :) är superduperglaaaaad asså!!!!



hhahahah drar till disneyland på måndag med syrran och resten också, haha najs lr vad?

nu får jag ta och önska er en riktigt

kommer sakna er enormt, känner jag redan nu men ah en vecka går nog ändå ;)
när jag kommer tillbaka står MKT på schemat, många underbara saker (=
ja, somsagt smsar alla er som jag känner haha innan jag drar så hörs vi kanske under veckan!
ha en underbar jul kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0