HAHAHAHHAHAHAHHA aldrig garvat lika mkt asså


fyyyyyfaaaaan asså, alrig har jag garvat lika mkt som nu! när jag och elli stod där vid perrongen efter att hon hade käkat på tacobar o så kommer det fram två töntar? HAHAHAH FYFAAAN ASSÅ, ALLA BLEV HELT TYSTAxd
ne vi har tummat på att inte säga mer, så ah ni får helt enkelt klura ut det, men måste bara säga, FYFAN VAD KUL, ALDRIG HAR JAG GARVAT LIKA MKT! DET HÄR ÄR NGT JAG ALDRIG GLÖMMER! såg ellis rädsla i blicken xD

aja, ska snart käka iaf :) sen blire packa in julklappar o sånt och typ Tv, och äre bara o SLAGGA!!!!

(K), ring mej måste berätta! hahah

juste till (R) ---> glöm allt som hände ida! :) <3

sådär, två meddelanden till två st via bloggen, smidigt vah? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0