3 kvar, en måste ut! vem blir det?


tre kvar, en måste ut! japp Erik, Tove och Calle e kvar (JAA JAG SNACKAR OM IDOL SÅKLART ;D)
tror det blir Calle som drar ikväll, vad tror ni?
jag hoppas ju SÅKLART att ERIK vinner skiten! ;)

helgen kommer se ut såhär:
FREDAG: Det e ju inte så mkt kvar? haha men idooool och snacks blire (mohahaha)
LÖRDAG: PLUGGA!!! på kvällen e vi bjudna hem till alexandra på mat och mys! (me familjen alltså)
SÖNDAG: PLUGGA SOM FAAAN! lämna tbx min klänning!


en sak jag måste säga bara!
ddet finns INGET svårare och jobbigare än att vara beroende av ngt, för det är ju det ända man tänker på! <3 men, jag väljer ändå att vara det! för det jag är beroende av är helt underbart!
dom som fattar får fatta och ni andra får lista ut det själva ;)


Kommentarer
Postat av: julia

hmhm hm...... ;)

2009-12-04 @ 22:15:19
Postat av: Anonym

jag kanske vet...eller?

2009-12-05 @ 09:52:57
URL: http://liljabjorks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0