2010, min nya start! yeaah I like it!


år 2010, mitt år? yeah I think so! jag ska ge gärnet, ha så kul som möjligt, vara SKIT DUKTIG i skolan, träffa massa nya människor, ha det bäst med kompisarna och bara ha det BÄST! 2010 ska vara min nya start.
MYCKET har hänt 2009, det har vart både bra saker och mindre bra, det har liksom vart upp&ner men så skare inte bli nu, utan nu ska jag ha det SKITKUL och på samma gång gå ut nian med bra betyg! ;)

låter inte det här bra? jag tycker det låter toppen juh! ;D

mitt tips till er:



MITT ÅR 2010:
* plugga mer
* läsa mer böcker (har tappat det helt.. :S låter som värsta mamman men ibland kande fan vara nyttigt med böcker...)
* spara pengar!
* och SJÄLVKLART ha kul! :)

mitt mål:
ha MVG i alla SO-ämnen! haha kanske inte bästa målet eftersom att jag nästan redan är där men ah! :P


näääh nu måste jag packa!!!  

Kommentarer
Postat av: DAVID

lycka till;)

2009-12-22 @ 13:39:10
URL: http://daevidsundgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

härlig blogg :)

hoppas du oxå får ett bra 2010 år! verkar som om du förberett de noga nu ;) ha det bra!

2009-12-22 @ 18:30:59
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0