thats the way it is, so you just have to accept it¨


käkade på donken med några, sen drog jag till tensta för att träffa jennifer och jessica hade fan saknat dom!
så, ah vi har snackat en MASSA om precis allting, asså driver inte e fan torr i munnen hahah xD

nu ska vi typ kolla på en film lr ngt :)
imorrn äre måndag brukar inte gilla måndagar men tycker faktiskt det är en riktigt chilldag i skolan, iaf innan lunch ;)

 
                                                       
                                  
vi snackade lite om gymnasiet nyss, om hur många poäng som krävs för just den linjen man ska gå och hur många poäng dom flesta har gått ut med så är lite nyfiken nu om ni e villiga att säga så e min fråga: hur många poäng gick ni ut nian i, och hur många poäng krävdes för den linje ni skulle gå (och i såfall vilken linje var det?) svara gärna på mina frågor om ni har lust :) kanske att jag går samsam fast e mer sugen på samekonomi men venne om det funkar till det jag vill bli! men ah besvara gärna mina frågor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0