sunday morning!

vaknade med ett stort smile asså, sov verkligen bra!
igår ringde min gamla gamla bästis, Emelie! vi hade kontakt när jag gick i rissneskolan, sen bytte jag skola senare gjorde hon det med men kontakten försvann liksom... det var när vi gick i 6-an och igår bara ringde hon mej, blev så jävla glad asså har fan saknat henne och vi ska bestämma en dag då vi kan träffas ;D

men men tillbaks till ämnet, söndag idag har lite små saker jag ska göra idag sen får vi se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: emelie

det var verkligen sååå kul & höra din röst också gumman ! saknar dig så det gör ont. Men nu ska vi se till att träffas :)

2009-08-30 @ 18:50:39
URL: http://madeofhonor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0