shopping makes my happy! ;D

heeej på er! allt väl?
själv mår jag toppen, fick nämligen med mej den gråa koftan hem och några andra saker idag från kista ;D
var skit trevligt, vi käkade och umgicks OCH shoppade lite!




här kommer lite bilder:

från i fredags, jag ocg brorsan!


...

the things


har ett par nya skor jag aldrig använt, dom fick jag användning av idag :)
från stadium


haha, kunde jag låta bli att köpa guacamole med chips?? svar NEJ


fabian försöker äta suchi med pinnar, men det gick ju inte så bra det....


denna turcosa häng t-shirten fick följa med mej hem, 99 på bikbok ;)


och denna underbara gråa kofta som e skit skön :O
Gina tricot 199 kr


haha sura jag då...

ja sen köpte jag två vanliga linnen rån h&m en svart och en vit.

nu ska jag lyssna på musik,  ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0