pizza med dom bästa

dagen har varit bäst, jag har tillbringat den med dom bästa.
har redan hunnit träffa lilja, jossan och frida.
 jag och lilja snackade om allt nytt som hänt och så, var kul att träffa henne och efter det stack jag och jossan och käka pizza nedanför mej då frida kom, har saknat mina tjejer!!!

just nu musikar jag medans jag sorterar mina kläder, snart kommer mamma hem också, har inte träffat henne på snart 2 månader!

här kommer lite bilder:







HAHAHAH ignonera att mitt hår står rakt upp, för det var faktiskt blåsigt xD


HAHAHAHAHHA jah jag bjussar på den här ;) vette fan vad jag surade över xD

 men vi hörs, ska nu vara social!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0