öh, H&M vad hände??

            

                 

     

Öh okej .. vart ska jag börja ? Kan ju försöka iallafall med att säga att jag nog aldrig sett något fulare i mitt liv, vem vill ha på sig detta ? Visst, nåt plagg kan väl vara snygg på rätt person, men ser ni inte hur fult det är ? Jag skäms verkligen inte över att säga att detta är fult, för det ÄR fult, enligt mig och mina ögon är det jäkligt fult.

Ibland blir jag nästan frustrerad när jag ser fula plagg på stan, varför tillverkar man fula plagg ? Jag menar .. om nu alla fattiga barn i Kina och Colombia ska lida för att de tillverkar kläder så ska de väl ändå tillverka snygga kläder ? Annars är det ju inte värt det, inte för att det är värt det ändå, barnen ska ju inte behöva lida. Men hellre lider man väl för något snyggt och bra än för något så fult som kläderna ovan ?

Ville bara avreagera mig lite, vad tycker ni om kläderna ? Fula eller snygga ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0