mkt lyckad eftermiddag

var skit kul att träffa charlie igen, har ju som sagt inte träffat honom  på LÄNGE! men jag han och jossan typ snackade, gick runt och var hemma hos mej en stund, och allt blev faktiskt lyckat! ;D

sebbe ringde och sa att vi skulle ha någon filmkväll så nu håller vi på att fixa lite snacka och allting, venne vad de e för film han har laddat ner men vi får se! vi blev ett litet familje gäng iaf, jag, sebbe, linn, fabian och mamma? :) så ska  bli trevligt .
jag e faktiskt riktigt nöjd med dagen :)

detta är gjort, så skööönt :P




lite bilder från ida!


(haha vi hittade en sparkcyckel och den var skit najs så jag åkte runt på den hela tiden)


ingen kommentar


en suddig bild, men men....


charlie :)

det var lite bilder det, vi hörs imorrn! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha :P fett nicea bilder ;) (gillar sparkcykel eller(kickbike) x) haha ) Vad såg ni för film dåe :P?

2009-08-25 @ 21:16:11
Postat av: Anonym

sant en lyckad eftermidda :D det va roligt vid gungorna fast vi retade dej mycke (A) XD förlåt.. ;)

2009-08-25 @ 21:24:33
Postat av: lyn

ditt hår gumman såå fiiiiiiiint i love it love!!!

2009-08-26 @ 21:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0