dagens outfit + packningslista

ÄNTLIGEN har jag packat klart asså!!! det är ju bara en dag men vafan jag ska ju till pappa efter så jag får likom inte glömma ngt...
här kommer iaf 2 bilder på dagens outfit som jag lovade, lite sent men bättre det än aldrig, right?




svarta tights: H&M
vitt långt linne: Gina tricot
Blå lång hängig "t-shirt: Bik bok

här är också allt som följer med mej på klassresan

* bikini
*handduk
*lakan osv
*tandborste/tandkräm
*kläder till dagen efter
* "sov kläder"
*smink
*pengar (ska man alltid ha)
*ipod
* laddare till mobilen
* behöver jag ens säga mobilen? haha
* en kofta om jag skulle frysa
* min digital kamera

har säkert glömt skriva ngt men ah... :P
ere ngt mer viktigt man måste ta med sej? ah juste läsk, godis och snacks har jag med mej också haha^^

Kommentarer
Postat av: ebba

sööt outfit ;) haha sådär mkt hade jag också med mig på vår klassresa

2009-08-30 @ 10:52:53
URL: http://axlundans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0