ändrade planer? ja det blev ändrade planer, IGEN

jah det blev ingen heron city idag, istället blev det en låångtråkig dag hos mormor med familjen istället, men nog om det.
snacka om att jag blivit lat, sitter nu och degar framför tv/datan och typ håller på att somna :O
aja, en glad nyhet är att imorrn ska jag SHOPPA, lr iaf liite ;D

ska dra till kista med mamma, vi ska käka där, shoppa och vem vet det kanske blir bio också! har fan saknat sånna dagar med henne...

några fler som ska till kista imorrn? btw om jag har lust kanske jag lägger in morgondagens outfit (beror på humöret)

MIN ORDNING






dagens fråga: vad är det första ni gör när ni öppnar datan?
såhär ser det ut för mej
1: msn
2:bloggen
3: Facebook
mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0