4 frågor

har precis käkat, ska fixa lite grejer och sen packa inför imorrn, klassresan) :)
har fått en kommentar där det 'är 4 frågor, tänkte svara på dom nu eftersom att ja tkr sånt är kul! så här kmr frågorna och svaren från en amanda.

Amanda om 10 sanningar:
1. Har du en bra klass?
2.Är det någon du inte gillar i din klass?
3.Är någon mobbad i din klass?
4.Vilket gymnasium ska du börja på?
IP: 83.251.151.77

1. ja det tycker jag, ja trivis väldigt bra i klassen fast tycker ändå att den fortfarande är uppdelad i två (killarna för sej och tjejerna för sej, kanske inte alltid men oftast och det skulle ju kunna förbättras, men annars e jag jätte nöjd med min klass ;D

2. haha, man kan ju inte gilla alla ellerhur? men det är inte så att jag verkligen hatar den personen? utan vi e väl lite kompisar men jag kommer inte överrens med hans/hennes personlighet så mkt, vi klickar inte liksom.

3. njäh inte sådär jätte mobbad, men det finns en person som är lite udda bara.

4. jag har ingen aning faktiskt, får se vad det blir! :)

sådär :)
nu ska jag gå ner till kiosken och köpa en cola, ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0